** شما میتوانید سوژه های خبری، گزارشات محلی، مقالات و دلنوشته های خود را از طریق فرم "تماس با ما" و یا ایمیل news@titre1.ir با ما در میان بگذارید.. طرح سوژه از شما، پیگیری از تیتر1 **       
جمعه ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 23
اخبار برگزیده
کد خبر: ۱۶۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰
مروری بر نتایج بررسی‌ها،
نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد مصرف‌گرایی، مدگرایی و اهمیت دادن به موقعیت اقتصادی همسر بر پدیده سیالیت عشق تاثیرگذار است.
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
logo