اقتصادی
انبارهای ساوجبلاغ مملو از کالاهای اساسی
فرماندار ساوجبلاغ اعلام کرد: تمام انبارهای این شهرستان مملو از کالاهای اساسی است و هیچ نگرانی از بابت تأمین مایحتاج عمومی مردم در روزهای پایانی سال وجود ندارد.

به گزارش گروه اقتصادی شبکه خبری تحلیلی «تیتر۱»، جواد صادقلو با اشاره به اجرای روزانه طرحهای نظارتی افزود: اکیپهای بازرسی متشکل از نمایندگان اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی بهصورت مستمر از واحدهای صنفی بازدید میکنند و برخورد جدی با محتکران، کمفروشان و گرانفروشان تا مرحله پلمب واحدهای متخلف در دستور کار قرار دارد.
فرماندار ساوجبلاغ همچنین از افزایش سهمیه آرد نانواییها متناسب با افزایش تقاضا و حضور هموطنان در شرایط این روزهای سال خبر داد و گفت: برای تسهیل خدماترسانی، یک واحد نانوایی سیار مستقر شده و در روزهای آینده نیز واحد دیگری در شهر مهستان راهاندازی خواهد شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای خبر/



