اجتماعی

حضور ۲۰ درصدی کارکنان و دورکاری بانوان البرزی

معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری البرز اعلام کرد: فعالیت تمام وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان از روز شنبه پانزدهم فروردین‌ماه تا اطلاع ثانوی با حداقل ۲۰ درصد کارکنان به صورت حضوری خواهد بود و بانوان شاغل به‌جز بانوان مدیر نیز تا اطلاع ثانوی به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.

به گزارش گروه اجتماعی شبکه خبری تحلیلی «تیتر۱»، مهدی فراهانی روز چهارشنبه  اعلام کرد: واحدهای پشتیبان ستادی و فنی بانک‌ها نیز با حداقل ۲۰ درصد نیروها فعالیت خواهند داشت و همچنین حداقل ۳۰ درصد شعب بانک‌ها به همراه شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات دایر خواهند بود.

معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری البرز گفت: واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی و مدیران روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه ها به دلیل حساسیت و اهمیت اقدامات از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

وی ادامه داد: تمام رده‌های مدیریتی در استان البرز مشمول دورکاری نبوده و از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

فراهانی گفت: لازم به تأکید است در صورت نیاز و اعلام مدیران ارشد تا سقف مورد نیاز(بیش از حداقل ۲۰ درصد اعلام شده) جهت جلوگیری از توقف خدمات دستگاه و ارائه خدمات به شهروندان، کارمندان دستگاه‌های اجرایی و اداری استان ملزم به حضور در محل کار خود و ارایه خدمت و انجام وظیفه می‌باشند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا