سیاسی
موضوعات داغ

عبور از «اربعینِ ایستادگی» به سوی «فتح‌المبینِ اراده‌ها»

اگر دشمن چهل روزِ نخست را به امید خستگیِ ملت، ثانیه‌شماری می‌کرد، طلوع شب چهل‌ودوم، تیر خلاصی بر پیکره‌ محاسباتِ فرسوده‌ استکبار بود.

به گزارش اختصاصی خبرنگار گروه سیاسی شبکه خبری تحلیلی «تیتر۱»؛ امشب میدان محمدشهر نه فقط محل حضور، بلکه تجلی‌گاهِ تثبیتِ قدرتی بود که نشان داد «مردان این میدان»، از مرزِ نمادها عبور کرده و به فصلِ نصرت‌های پیاپی رسیده‌اند.

با عبور از مرزِ نمادین چهل شب ایستادگی، شب چهل‌ودوم به نقطه‌ عطفِ «تثبیتِ اقتدار» تبدیل شد. امشب دیگر سخن از «ماندن یا نماندن» نیست؛ بلکه سخن از غلبه‌ تمام‌عیارِ اراده‌ای است که فراتر از زمان و تقویم، در حال بازطراحی هندسه‌ی قدرت در منطقه است.

اتاق‌های فکر دشمن که بر روی «فرسایشِ انگیزه» شرط‌بندی کرده بودند، امشب با نسلی مواجه شدند که در شب چهل‌و‌دوم، با طراوتِ شب اول و تجربه‌ چهل نبرد، به میدان آمده است.

حضورِ مقتدرانه‌ امشب، یک پیام راهبردی برای بازیگرانِ بین‌المللی داشت: ملت ایران از مرحله‌ «دفاع در برابر فتنه» به مرحله‌ی «تهاجم به ستاد فرماندهی دشمن» تغییر وضعیت داده است.

رجزهای امشبِ جوانان، بوی فتح می‌داد؛ فتحی که نه در میدان‌های نظامی، بلکه در قلبِ جبهه‌ جنگ نرم رخ داده و خاکریزهای فکری دشمن را یکی پس از دیگری فرو ریخته است.

آنچه امشب در میدان دیده شد، تحققِ عینیِ وعده‌ الهی در پیروزیِ استقامت‌کنندگان بود. اگر چهل روز نخست، مشقِ پایمردی بود، شب چهل‌و‌دوم، آغازِ «بلوغِ حماسه» است. امشب ثابت شد که این حرکت، نه یک موجِ گذرا، بلکه یک جریانِ اقیانوسی است که ساحلِ آرامشِ ظالمان را درهم کوبیده است.

دشمن باید بداند که از این پس، هر شب برای او یک «کابوسِ مکرر» و برای ملت ایران، یک گامِ بلند به سوی قله‌های غیرقابل بازگشتِ عزت خواهد بود.

امشب، شبِ چهل‌و‌دوم، شبِ پایانِ تردیدها و آغازِ یقین‌های بزرگ است. ما از چله‌ حماسه گذشتیم و اکنون در آغازِ جاده‌ای هستیم که انتهای آن، زوالِ حتمیِ مستکبران و طلوعِ خورشیدِ حقیقت است.

مهدیه ایمانی _ تیتر یک

انتهای خبر/

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا