سیاسی

خانواده و سلامت، ستون‌های توسعه پایدار

فرماندار فردیس با تبریک هفته ملی جمعیت و هفته ملی سلامت، بر اهمیت سلامت خانواده و جمعیت پویا به‌عنوان پایه‌های پیشرفت جامعه تأکید کرد و از شهروندان خواست با سبک زندگی سالم، آینده‌ای روشن برای نسل‌های آتی بسازند.

حسین شیزرپور، در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه خبری تحلیلی «تیتر۱»، اهمیت سلامت و جمعیت را دو ستون حیاتی و جدایی‌ناپذیر توسعه پایدار و شکوفایی جامعه دانست.

فرماندار شهرستان فردیس، در این پیام با تأکید بر جایگاه سلامت جسم و روان به عنوان سرمایه‌ای بی‌بدیل برای قدرت و توانمندی ملت، جمعیت پویا و جوان را موتور محرک پیشرفت و ضامن تداوم حیات و حاکمیت ملی برشمرد و افزود: جامعه‌ای تندرست و خانواده‌هایی مستحکم، زیربنای اصلی امنیت اجتماعی و پیشرفت اقتصادی کشور هستند.

وی بر ضرورت تلاقی برنامه‌های سلامت و سیاست‌های جمعیتی تأکید کرد و بیان داشت: ترویج سبک زندگی سالم و مراقبت از سلامت نه تنها به ارتقای کیفیت زندگی می‌انجامد، بلکه با تقویت سلامت خانواده، نقش کلیدی در حمایت از سیاست‌های ملی جمعیت و تضمین آینده‌ای روشن برای نسل‌های آتی دارد.

شیزرپور همچنین از تعهد مدیریت اجرایی شهرستان فردیس در حمایت از سیاست‌های تقویت بنیان خانواده، تسهیل فرآیند فرزندآوری و ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی خبر داد و گفت: هم‌افزایی میان نهادهای اجرایی، کادر درمان و خانوارها، کلید ایجاد جامعه‌ای سرزنده، شاد و تندرست است.

فرماندار شهرستان فردیس در پایان از تلاش‌های مستمر کادر درمان، فعالان حوزه سلامت و تمامی نهادهایی که در مسیر ارتقای رفاه و سلامت جامعه گام برمی‌دارند، قدردانی کرد و از شهروندان خواست با نگرش سلامت‌محور و توجه ویژه به اهمیت خانواده، در ساختن کشوری سرزنده و مقتدر هم‌قدم باشند.

الهه ملاحسینی _ تیتر۱

انتهای خبر/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا