اجتماعیاستان البرز
۲۶ زندانی در البرز آزاد شدند
مدیرکل زندان های البرز از آزادی ٢٦ زندانی ندامتکاه فردیس به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی شبکه خبری تحلیلی «تیتر۱»، علی اصغر فتحی گفت: در بازدید مقامات قضایی فردیس، پرونده تعدادی از زندانیان حوزه قضایی این شهرستان رسیدگی و مقدمات آزادی ۲۶ زندانی فراهم شد.
مدیرکل زندان های البرز در ادامه با اشاره به تعامل سازنده با مقامات قضایی استان، افزود: با دستور العملهای قوه ضاییه در سال گذشته باحضور قضات در زندانها رسیدگی روند به پروندههای زندانیان رشد قابل توجهی داشته و این رویکرد موجب شده است بسیاری از مشکلات قضایی درکوتاهترین زمان ممکن بررسی و زندانیان از امتیازات قانونی بهرهمند شوند.
انتهای خبر/




