اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال محمدشهر برگزار شد
مراسم اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال شهر محمدشهر، با حضور جمعی از مسئولین شهری، از جمله امام جمعه محمدشهر، فرماندهان نظامی و اعضای شورای شهر، در فضایی پرشور برگزار شد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار گروه فرهنگی شبکه خبری تحلیلی «تیتر۱»؛ شهر محمدشهر، شاهد برگزاری باشکوه آیین اختتامیه رویداد تولید محتوای رسانهای بود؛ رویدادی که طی هفتههای اخیر، جوانان و فعالان رسانهای شهر را به خلق آثاری خلاقانه و فاخر در حوزه محتوای دیجیتال فراخوانده بود. این مراسم که با حضور پررنگ مسئولین و شهروندان همراه بود، فرصتی مغتنم برای تقدیر از تلاشگران عرصه رسانه و همچنین معرفی پتانسیلهای این حوزه در سطح شهر بود.
در این آیین، حجتالاسلام محمدتقی غضنفری، امام جمعه محمدشهر، ضمن تبریک به شرکتکنندگان و برگزیدگان، بر اهمیت تولید محتوای غنی و اثرگذار برای انتقال مفاهیم ارزشمند فرهنگی، اجتماعی و دینی تأکید کرد.
وی تولیدکنندگان محتوا را سفیران فرهنگی جامعه دانست که نقش بسزایی در شکلدهی به افکار عمومی و انتقال پیامهای سازنده ایفا میکنند.
همچنین، سرهنگ سعید قره داغی، فرماندهی محمدشهر، حضور جوانان خلاق و پرانرژی در این رویداد را مایه دلگرمی و نشانه امیدواری به آینده رسانهای کشور و منطقه دانست و بر لزوم حمایت از این سرمایههای اجتماعی تأکیدکرد.
بخش هیجانانگیز مراسم، اهدای جوایز به نفرات برتر و تقدیر از تمامی شرکتکنندگان بود. برندگان این رویداد که در زمینههای مختلف تولید محتوای تصویری، مکتوب و صوتی آثار فاخری را ارائه کرده بودند، با تشویق پرشور حضار، جوایز خود را دریافت نمودند. این تقدیر، نهتنها برای برگزیدگان، بلکه برای تمامی کسانی که با عشق و علاقه در این رویداد مشارکت داشتند، انگیزهای قدرتمند برای ادامه فعالیتهایشان محسوب میشود.
برگزاری موفقیتآمیز این رویداد، نشانهای از پویایی فرهنگی شهر محمدشهر و ظرفیت بالای جوانان آن در حوزه رسانه و تولید محتوا دارد و نویدبخش آیندهای روشن در این عرصه است.
مهدیه ایمانی _ تیتر یک
انتهای خبر/





