اراضی دولتی

  • اجتماعی

    زمین‌خواری اراضی فضای سبز دولتی در شاهین‌ویلا

    گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که بخش قابل‌توجهی از اراضی دولتی و فضای سبز در محدوده شاهین‌ویلا، شهرک ۲۲ بهمن شمالی، ششم غربی و جنب نهر دِلمبَر، طی سال‌های گذشته توسط افراد سودجو تصرف و دیوارکشی شده است؛ اقدامی که با وجود اطلاع‌رسانی به شهرداری منطقه، تاکنون با برخورد مؤثر مواجه نشده است.

دکمه بازگشت به بالا