تومورهای مغزی
-
اجتماعی
نخستین مرکز دولتی رادیوتراپی در البرز افتتاح شد
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز، از افتتاح نخستین مرکز دولتی رادیوتراپی در این استان خبر داد و آن را نقطه عطفی در توسعه زیرساختهای درمانی و حمایت از بیماران سرطانی دانست.