چند رسانه
موضوعات داغ

برای ایران و به یاد شهدا رکاب می‌زنیم

همایش رکاب‌زنی حماسی دانش‌آموزان شهرستان ساوجبلاغ با نام «بی‌تاب میناب» به‌یاد شهدای دانش‌آموز مدرسه شجره‌طیبه میناب برگزار شد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار گروه چندرسانه شبکه خبری تحلیلی «تیتر۱»؛ دانش‌آموزان شهرستان ساوجبلاغ برای ایران مقتدر و به یاد شهدای دانش‌آموز مدرسه شجره طیبه میناب، با رکاب‌زنی حماسه‌ای تازه خلق کردند.

هر لحظه‌ مسیری که با دوچرخه‌ها و  پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران پیموده می‌شد برایشان معنایی خاص داشت. آنان آمده بودند تا بگویند راه شهدای دانش‌آموز میناب را ادامه می‌دهند…

فیلم همایش رکاب‌زنی «بی‌تاب میناب» را در ادامه مشاهده کنید.

 

علی کاکائی _ تیتر یک

انتهای خبر/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا