حضور میلیونی مردم در تجمعات شبانه/ پاسخ قاطع به آمریکا و اسرائیل
مدرس دانشگاه، با تأکید بر حضور گسترده مردم ایران در راهپیماییهای شبانه جنگ رمضان، این اقدام را پاسخی محکم به تهدیدات آمریکا و اسرائیل دانست و گفت: مردم ایران نشان دادند که پشت نظام و انقلاب ایستادهاند و نیازی به کمک ترامپ قمارباز ندارند.

احمد جمالی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه سیاسی شبکه خبری تحلیلی «تیتر۱» در خصوص رویدادهای اخیر در کشور، بر حضور گسترده مردم در میدانها و خیابانهای شهر در جنگ رمضان تأکید کرد و آن را پاسخی محکم به تهدیدات آمریکا و اسرائیل دانست.
مدرس دانشگاه و تحلیلگر سیاسی، گفت: مردم ایران با حضور میلیونی و پرشور خود در راهپیماییهای شبانه، در حالی که در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتهاند، پیامی روشن و قاطع به آمریکا و اسرائیل ارسال کردند. آنها نشان دادند که به پشتوانه نظام و انقلاب خود ایستادهاند و نیازی به کمک و دلسوزی ترامپ قمارباز ندارند.
این تحلیلگر سیاسی با اشاره به همبستگی بینظیر مردم ایران، افزود: در این شرایط بحرانی، مردم با اتحاد و ارادهای راسخ به دنیا نشان دادند که جمهوری اسلامی ایران نه تنها در برابر دشمنان ایستاده است بلکه پرچم آن تا همیشه بالا خواهد بود تا به صاحب اصلیاش، امام زمان (عج)، برسد.
جمالی همچنین به نقش تأثیرگذار این حضور میلیونی در تقویت بنیانهای انقلاب اسلامی و حمایت از اصول نظام اشاره کرد و تاکید کرد: این حضور در میدان، هم نشانهای از قدرت مردم و هم پیامی به جهان است که ایران در مسیر استقلال و عزت خود به پیش میرود و هیچ تهدیدی نمیتواند آن را متزلزل کند.
او با تأکید بر اهمیت این حرکت مردمی، ادامه داد: حضور میلیونی مردم ایران در این راهپیماییها در واقع یک پاسخ محکم به تلاشهای دشمنان جمهوری اسلامی، به ویژه آمریکا و اسرائیل، است که تصور میکنند میتوانند با فشارهای سیاسی و اقتصادی، اراده مردم ایران را شکسته و نظام را از پای درآورند. اما واقعیت این است که جمهوری اسلامی ایران در همه شرایط، همچنان از حمایت گسترده مردم خود برخوردار است.
این تحلیلگر در پایان گفت: پیام مردم ایران در جنگ رمضان این است که راه انقلاب ادامه دارد و جمهوری اسلامی ایران، با قدرت، بر اساس اصول و ارزشهای خود پیش خواهد رفت.
الهه ملاحسینی _ تیتر یک
انتهای خبر/



