ملت ایران جنایات دشمنان را فراموش نخواهند کرد
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ستم دشمنان بر مردم ایران فراموش نخواهد شد گفت: شروع جنگ شاید با شما باشد ولی پایان آن دست ایران است.

به گزارش اختصاصی خبرنگار گروه سیاسی شبکه خبری تحلیلی «تیتر۱»؛ ابراهیم عزیزی، در راهپیمایی ۲۲ بهمن کرج با اشاره به حضور گسترده مردم اظهار کرد: افتخاری بزرگ است که امروز در میان مردم غیور و همیشه در صحنه کرج حضور دارم، امروز استان البرز بار دیگر ثابت کرد که «ایرانِ کوچکِ سرافراز» است و حماسهای بزرگ و ماندگار در تاریخ پرافتخار خود به ثبت رساند؛ مردمی ایستاده، مصمم و آگاه که به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفتند، به نیابت از مجلس شورای اسلامی، از حضور حماسی، پرشور و مسئولانه مردم کرج صمیمانه سپاسگزارم،امروز یادآور یکی از بزرگترین دستاوردهای تاریخ ایران اسلامی است؛ ۲۲ بهمن روزی مهم و سرنوشتساز بهشمار میرود و دهه فجر آینهای است که خورشید اسلام و انقلاب در آن نمایان شد و معادلات جهانی، بهویژه معادلات نظام سلطه، دستخوش تغییرات اساسی گردید.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: دهه فجر مقطع رهایی ملت بزرگ ایران از ظلم و ستم ستمگران بود و نقطه آغاز طلوع نور، امید و بیداری برای مسلمانان جهان محسوب میشود. این دهه، نماد همگرایی امت اسلام، الگوسازی برای ملتهای آزاده و محور مقاومت و نشانهای از تحولات عمیق منطقهای، بینالمللی و جهانی است؛ تحولاتی که عزت امت اسلامی، برخورد قاطع با نظام سلطه، استقلال سیاسی، نظامی و دفاعی و صیانت همهجانبه از دستاوردهای بینظیر انقلاب اسلامی ملت ایران را به نمایش گذاشته است.
وی تصریح کرد: دهه فجر فرصتی ارزشمند برای بازخوانی هویت، آرمانها و دستاوردهای ملتی است که با تکیه بر ایمان، اراده و وحدت توانست سرنوشت خود را تغییر دهد. ۲۲ بهمن فرصتی برای پذیرش کاستیها، اصلاح مسیرها و تقویت روحیه خدمتگزاری است. دهه فجر صرفاً زمان برگزاری مراسمها و افتتاح پروژهها نیست، بلکه فرصتی برای احیای روحیه عدالتخواهی، مسئولیتپذیری، صداقت در عمل و خدمت بیمنت به مردم به شمار میرود. این ایام یادآور مسئولیت مشترک همه ماست؛ مسئولیتی که تنها با عمل، اخلاص و خدمت صادقانه معنا پیدا میکند.
عزیزی بیان کرد: امروز مردم مؤمن و شجاع انقلاب اسلامی در این یومالله فریاد زدند که هرگز خیانتها و جنایتهایی را که به کشور تحمیل شد، از جمله جنگ ۱۲ روزه و عملیاتهای تروریستی صهیونیستی و فشارهای اقتصادی و تحریمهای ظالمانه علیه ملت ایران را فراموش نخواهند کرد. امروز «ایرانِ کوچک»، یعنی استان البرز، بار دیگر حماسهای ماندگار آفرید و پیام روشنی به دشمنان داد؛ اگر بار دیگر شرارت، خیانت یا اقدامی علیه امنیت کشور صورت گیرد، پاسخی قاطعتر از گذشته دریافت خواهند کرد. این سخن مشترک نیروهای مسلح و ملت بزرگ ایران است که اگر امنیت ملت ایران مورد خدشه قرار گیرد، پاسخ متقابل در هر نقطهای از جهان داده خواهد شد و هرگونه تعرض به آرامش این ملت، آرامش متجاوزان را نیز مختل خواهد کرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: وعده الهی حق است و نصرت خداوندی و پیروزی مسلمین بر لشکریان ظلم و باطل قطعی خواهد بود. ما با اتکا به آیات الهی و باور عمیق دینی در صحنه حاضر میشویم. پیامهایی که در روزهای پایانی جنگ ۱۲ روزه از سوی دشمنان با عجز و التماس مخابره شد، با اسناد و مدارک موجود است. خطاب به اروپا و آمریکا میگوییم: ممکن است شما آغازگر جنگ باشید، اما پایان آن در اختیار ایران خواهد بود. آزموده را آزمودن خطاست؛ ۲۲ دی و ۲۲ بهمن دو مقطع حماسهساز در تاریخ ملت ایران بوده و ما بر عهد و پیمان خود ثابتقدم هستیم. دشمنان ملت ایران بدانند که ایستادگی مردم، همه رفتارهای خصمانه آنان را خنثی خواهد کرد.
وی ادامه داد: این پیام امت اسلام است که اگر به جغرافیای ایران چشم طمع دوخته شود یا به ارزشهای این ملت جسارت شود، پاسخ قاطع و پشیمانکنندهای در انتظار متجاوزان خواهد بود. امروز ملت بزرگ ایران اسلامی پیام روشن خود را به دشمنان رساندند و نشان دادند نیروهای مسلح کشور در کنار مردم و در صفی واحد برای دفاع از اصول، آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایستادهاند. ملت ایران پرچمدار مکتبی است که شهادت را عزت، مقاومت در برابر سلطهگران را عبادت و ایستادگی را مسیر توفیق الهی میداند.
امیررضا خروطی _ تیتریک
انتهای خبر/



