چهلویکم؛ اثباتِ مقتدرانه «مرد این میدان ما هستیم»
درحالیکه بدخواهان ایران، پایان چهل روز را بهزعم خود زمانِ فروکش کردن شور مردمی میپنداشتند، شب چهلویکم به آوردگاهی برای اثبات دوباره ناتوانی دشمن در برابر اراده پولادین ملتی تبدیل شد که با تاسی به مکتب شهید سلیمانی، میدان را خانه ابدی خود میدانند.

به گزارش اختصاصی خبرنگار گروه چندرسانه شبکه خبری تحلیلی «تیتر۱»؛ با فرا رسیدن چهلویکمین شب از حماسهآفرینیهای مستمر، محاسبات اتاقهای فکر دشمن بار دیگر با بنبست مواجه شد. درحالیکه رسانههای بیگانه با تکیه بر تحلیلهای واهی، انتظار داشتند با گذر از مرز چهل روز، حضور مردم در صحنه کمرنگ شود، حضور حماسی قشرهای مختلف، بهویژه نوجوانان غیور، پاسخ کوبندهای به این توهمات بود.
پیام صریح مردم در این شب، بازخوانی همان جمله تاریخی و ماندگار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود که: «ما مرد این میدان هستیم». حضور پرشور نسل جدید در میدان که با رجزخوانیهای باصلابت همراه بود، نشان داد که این ملت نه تنها اهل عقبنشینی نیست، بلکه هر روز ابعاد جدیدی از اقتدار خود را به رخ جهانیان میکشد.
کارشناسان بر این باورند که شب چهل و یکم، فراتر از یک عدد، به نماد «استقامت بیانتها» تبدیل شده است؛ پیامی روشن به جهانیان که بدانند ملت ایران در مکتبی قد کشیدهاند که در آن، خستگی معنا ندارد و هر شب، آغازی دوباره برای صیانت از آرمانهای بزرگ ملی و دینی است.
تصاویر حماسهآفرینی مردم محمدشهر را در ادامه مشاهده خواهید کرد.
مهدیه ایمانی _ تیتر یک
انتهای خبر/






















