چند رسانه
روایت عشق بیمنت به وطن
امشب نیز در فردیس نه فقط یک تجمع بلکه یک همافزایی برگزارشد و مردم در حالیکه پرچم در دست داشتند بیمنت در عشق وطن در حالی که مرزی بین آنان و نیروهای مسلح نیست، همنوا وطن را فریاد زدند.

به گزارش خبرنگار چندرسانه شبکه خبری تحلیلی «تیتر۱»؛ مردم شهرستان فردیس نیز همانند سراسر کشور در شصتوششمین شب از قرار ایستادگی به خیابانها آمدند تا اعلام کنند برای حمایت از این خاک هرجا باشند ایستادهاند.
خیابان، این شبها فقط مسیرِ رفت و آمدِ نیست چراکه آیینه تمام نمای صلابت مردم است که برگ زرین دیگری از اتحاد را در صفحات تاریخ ورق میزنند.
ایستادگی و عشق به وطن که موجب خشم دشمنان نظام شده و تمامی نقشههای دشمن را برهم زده است.
تصاویری که نماد عزت ملی و عشق به وطن است را در ادامه مشاهده خواهید کرد.
الهه ملاحسینی _ تیتر۱
انتهای خبر/























