چهارباغ دوباره میایستد
بنیاد مسکن چهارباغ با هدف بازگرداندن آرامش و امنیت به ساکنان مناطق آسیبدیده از جنگ، طرح بازسازی و مقاومسازی واحدهای مسکونی خسارتدیده را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه چندرسانه شبکه خبری تحلیلی «تیتر۱»؛ بازسازی خانههای آسیبدیده از جنگ در منطقه چهارباغ با تلاش بنیاد مسکن نقطه امیدی برای خانوارهایی است که سالها با پیامدهای تخریب و ناامنی زندگی کردهاند. این بنیاد با استفاده از تیمهای فنی، مهندسی و پشتیبانی محلی، ضمن ارزیابی دقیق میزان خسارت، روند نوسازی و مقاومسازی واحدهای مسکونی را آغاز کرده است.
هدف اصلی این طرح، بازگرداندن امنیت، آرامش و امکان زندگی پایدار به ساکنان بومی است. ساخت واحدهای جدید با استانداردهای ایمنی روز، نظارت مهندسی و بهکارگیری مصالح مقاوم، به خانوادهها این فرصت را میدهد که پس از دورهای سخت، دوباره در خانهای امن و مطمئن زندگی کنند.
این اقدام علاوه بر بهبود کیفیت زندگی مردم، نقش مهمی در احیای اجتماعی و بازگشت تدریجی فعالیتهای اقتصادی و فرهنگی در منطقه چهارباغ ایفا میکند.
فیلم فعالیت بنیاد مسکن چهارباغ برای بازسازی منازل آسیب دیده در جنگ را از قاب دوربین «تیتر۱» مشاهده کنید.
گلاویژ اصحابی _ تیتر۱
انتهای خبر/



