تنیس
-
ورزشی
بنیامین فرجی مسابقات جهانی را از دست داد
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: بنیامین فرجی به دلیل مصدومیت از انتخابی تیم ملی انصراف داد و مسابقات جهانی لندن را از دست داد و مهدی کشاورز جایگزین او میشود.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: بنیامین فرجی به دلیل مصدومیت از انتخابی تیم ملی انصراف داد و مسابقات جهانی لندن را از دست داد و مهدی کشاورز جایگزین او میشود.