خدمات‌رسان

  • اجتماعی

    حضور ۲۰ درصدی کارکنان و دورکاری بانوان البرزی

    معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری البرز اعلام کرد: فعالیت تمام وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان از روز شنبه پانزدهم فروردین‌ماه تا اطلاع ثانوی با حداقل ۲۰ درصد کارکنان به صورت حضوری خواهد بود و بانوان شاغل به‌جز بانوان مدیر نیز تا اطلاع ثانوی به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.

دکمه بازگشت به بالا