خدماترسان
-
اجتماعی
حضور ۲۰ درصدی کارکنان و دورکاری بانوان البرزی
معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری البرز اعلام کرد: فعالیت تمام وزارتخانهها، سازمانها و دستگاههای اجرایی مستقر در استان از روز شنبه پانزدهم فروردینماه تا اطلاع ثانوی با حداقل ۲۰ درصد کارکنان به صورت حضوری خواهد بود و بانوان شاغل بهجز بانوان مدیر نیز تا اطلاع ثانوی به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.