دستگاههای امنیتی
-
سیاسی
فرماندار فردیس:مسئولین باید با عزم جهادی در کنار مردم بایستند
فرماندار فردیس، در نشست شورای اداری شهرستان، بر لزوم خدمت بیوقفه به مردم و داشتن عزم جهادی از سوی مسئولین تأکید کرد و گفت: ما مسئولین موظفیم در شرایط بحرانی و حساس در کنار مردم باشیم و از نارضایتیها جلوگیری کنیم.