سارگپه
-
اجتماعی
آتشنشانی چهارباغ جان ۱۵ نفر را نجات داد
رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری چهارباغ گفت: طی بهمنماه سال جاری آتشنشانان برای انجام مأموریت در ۴۲ عملیات اعزام شدند و جان ۱۵ نفر را نجات دادند.
رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری چهارباغ گفت: طی بهمنماه سال جاری آتشنشانان برای انجام مأموریت در ۴۲ عملیات اعزام شدند و جان ۱۵ نفر را نجات دادند.