سرکوب
-
سیاسی
پهلوی؛ ۵۷ سال خیانت، سرکوب و فساد
پهلوی نه یک دوره توسعه بلکه یک پروژه شکستخورده وابستگی، سرکوب و غارت بود؛ خاندانی که بقای خود را در خیانت به ملت و تکیه بر بیگانگان جستوجو کرد. اسناد، خاطرات و اعترافات، امروز بیپرده از جنایتهای این خاندان پرده برمیدارند.