عدالت آموزشی
-
اجتماعی
ساماندهی کلاسهای آموزشی؛کلاسهای ۴۰ نفره زیر تیغ آموزش و پرورش
با اعلام وزارت آموزشوپرورش، از سال تحصیلی جدید تشکیل کلاسهای بیش از ۳۵ دانشآموز در همه مقاطع ممنوع شد؛ تصمیمی که هدف آن کاهش تراکم و ارتقای کیفیت آموزش عنوان شده است.