اقتصادی

اختلال ۴ بانک رفع شد

مدیر روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک گفت: با پیگیری‌های انجام شده و تلاش گروه فنی، خدمات پایه مبتنی بر کارت هر ۴ بانک، شامل خرید، انتقال وجه و مانده‌گیری فعال شد.

به گزارش گروه اقتصادی شبکه خبری تحلیلی «تیتر۱»، اسماعیل آریانی مدیر روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک گفت: با پیگیری‌های انجام شده و تلاش گروه فنی، در حال حاضر، خدمات پایه مبتنی بر کارت هر چهار بانک، شامل خرید، انتقال وجه و مانده‌گیری فعال شد و به حالت عادی برگشت.

همچنین سقف انتقال پایا در داخل شعبه به میزان ۲۰ میلیارد ریال افزایش یافت و علاوه بر آن،  سقف تراکنش‌های روزانه انتقال کارتی از مبدا این بانک‌ها تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعیین شده که مشتریان میتوانند این انتقال را طی یک روز در ۱۰ تراکنش ۱۵۰ میلیون ریالی انجام دهند.

انتهای خبر/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا