فرهنگی
خیابانی از صداوسیما خداحافظی کرد
جواد خیابانی اعلام کرد که بعد از ۳۶ سال از صداوسیما خداحافظی کرده است.

به گزارش گروه ورزشی شبکه خبری تحلیلی «تیتر۱»، این مجری و گزارشگر باسابقه که سالها در تلویزیون به اجرای برنامه پرداخته، در آستانه جامجهانی خبر خداحافظیاش از تلویزیون را اعلام کرد و از ابراز دلتنگیاش نسبت به آنتن و مخاطبان گفت.
او این روزها در یکی از سایتهای ورزشی اجرای ویژهبرنامه جام جهانی را بر عهده دارد.
خیابانی گفته است از سازمانی که ۳۶ سال به آن وفادار بوده به دلیل «بازنشستگی» خداحافظی کرده؛ با این حال دلتنگ مردم است اما امیدوار است در رسانه جدیدی که به ادامه فعالیت میپردازد، مردم او را بپذیرند.
انتهای خبر/



