سلامت شهروندان خط قرمز ماست
نایبرئیس اول اتاق اصناف مرکز البرز با هشدار نسبت به عواقب عرضه کالاهای غیراستاندارد و بستهبندیهای غیرمجاز در بازار، تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی شبکه خبری تحلیلی «تیتر۱»، قاسم کرمی روز شنبه در نشست فعالان صنفی، با تأکید بر ضرورت صیانت از حقوق مصرفکنندگان، اظهار کرد: هرگونه فعالیت زیرزمینی که سلامت عمومی جامعه را تهدید کند، با برخورد قاطع و بدون اغماض بازرسان و دستگاههای نظارتی مواجه خواهد شد.
نایبرئیس اول اتاق اصناف مرکز البرز اضافه کرد: عرضه محصولات فاقد استاندارد یا بسته بندی های مجدد بدون مجوز، نه تنها سلامت شهروندان را به مخاطره میاندازد، بلکه اعتماد عمومی به شبکه توزیع را که سرمایهای ارزشمند است، خدشهدار میکند.
وی با بیان اینکه تأمین امنیت و سلامت کالا برای شهروندان از اولویتهای اصلی اتاق اصناف است، اضافه کرد: متأسفانه برخی افراد سودجو با بستهبندی مجدد محصولات و بدون اخذ مجوزهای بهداشتی، سلامت جامعه را هدف گرفتهاند؛ که اتاق اصناف در این زمینه با حساسیت مضاعف عمل خواهد کرد.
نایبرئیس اول اتاق اصناف البرز بر لزوم همافزایی حداکثری میان اتحادیههای صنفی و دستگاههای حاکمیتی تأکید کرد و گفت: از رؤسای اتحادیهها انتظار میرود با تشدید بازرسیهای تخصصی، در شناسایی واحدهای متخلف و معرفی آنان به دستگاههای نظارتی و انتظامی پیشقدم باشند.
کرمی با تأکید بر اینکه هیچ حاشیه امنی برای متخلفان صنفی وجود نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: از شهروندان البرزی نیز درخواست میشود در صورت مشاهده هرگونه کالا بدون برچسب سلامت، بستهبندیهای مشکوک یا محصولات فاقد نشان استاندارد، مراتب را از طریق بازرسی و نظارت اتاق اصناف و یا سامانه ٣٦١١٧ گزارش دهند تا اقدامات قانونی لازم در کوتاهترین زمان ممکن صورت گیرد.
منبع: ایرنا
انتهای خبر/



