شب وحدت و خدمت در چهارباغ
مردم شهرستان چهارباغ در شبی سرشار از عشق به ایران و همدلی ملی، با حضور در گلزار شهدای گمنام و در دست داشتن پرچم کشور، جلوهای از وحدت و همراهی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی شبکه خبری تحلیلی «تیتر۱»؛ در فضایی سرشار از همدلی، عشق به ایران و نمایش وحدت ملی، جمعی از مردم شهرستان چهارباغ شامگاه پنجشنبه در گلزار شهدای گمنام این شهرستان گرد هم آمدند. شرکتکنندگان در این مراسم با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، حمایت خود را از کشور، آرمانهای ملی و انسجام اجتماعی به نمایش گذاشتند.
این تجمع مردمی با حضور خانوادهها، جوانان و اقشار مختلف جامعه برگزار شد و حال و هوای معنوی و صمیمی خاصی بر مراسم حاکم بود. مردم حاضر با سردادن شعارهای ملی و ابراز همبستگی، بر اهمیت اتحاد و همراهی در شرایط مختلف تأکید کردند.
از نکات قابل توجه این برنامه، برگزاری «میز خدمت» ادارات به دستور فرماندار شهرستان چهارباغ در ساعات شب بود؛ اقدامی که با هدف تسهیل در رسیدگی به مطالبات و مشکلات مردم و ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه میان مسئولان و شهروندان انجام میشود.
در همین راستا، میز خدمت اداره دامپزشکی شهرستان چهارباغ با حضور رئیس اداره و کارکنان این مجموعه برگزار شد که با استقبال خوب مردم همراه بود. شهروندان ضمن طرح مسائل و درخواستهای خود، به صورت مستقیم پاسخ و راهنمایی لازم را از مسئولان دریافت کردند.
برگزاری این برنامهها در کنار حضور پرشور مردم، جلوهای از همبستگی اجتماعی، ارتباط نزدیک مسئولان با مردم و تقویت روحیه امید و مشارکت در شهرستان چهارباغ را به نمایش گذاشت.
گلاویژ اصحابی _ تیتر۱
انتهای خبر/



