اجتماعیاستان البرز
موضوعات داغ

۴۱ درصد سد‌های البرز پُر شد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی شرکت آب ایران،  گفت: امسال استان‌های البرز و تهران شرایط خوبی از نظر بارندگی نداشتند و میزان پُر شدگی سد‌ها ۴۱ درصد بود،  در نتیجه همچنان مدیریت مصرف نیاز است.

به گزارش اختصاصی خبرنگار گروه اجتماعی شبکه خبری تحلیلی «تیتر۱»،  عباس کیخائی ظهر امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه،  گفت: بارش‌های امسال خوب و نرمال بود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی شرکت آب ایران با اشاره به اینکه توازن بارش‌های امسال خوب نبود،  افزود: در ۱۱ استان با ۳۷ میلیون جمعیت،  بارندگی‌ها زیر نرمال ثبت شد.

وی اظهار داشت: استان‌های البرز،  تهران و قم شرایط خوبی از نظر بارندگی نداشتند و میزان پر شدگی سد‌های البرز و تهران ۴۱ درصد بود،  در نتیجه همچنان مدیریت مصرف نیاز است.

کیخائی در ادامه تصریح کرد: رسانه‌های با همراهی مردم در سال گذشته کمک کردند و به اندازه یک سد معادل ۷۰ میلیون متر مکعب آب صرفه جوئی شد که بسیار حائز اهمیت بود.

وی با اشاره به اینکه در ششمین سال خشکسالی به سر می‌بریم،  گفت: شرایط منابع آبی سخت‌تر شده و بر اساس گزارش‌های هواشناسی امسال گرم‌ترین سال را تجریه خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی شرکت آب ایران با اشاره به اینکه‌امیدواریم با همراهی رسانه‌ها موضوع مذکور به یک تنش اجتماعی مبدل نشود،  افزود: امسال سال سختی برای آب است.

گلاویژ اصحابی _ تیتر۱

انتهای خبر/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا