ورزشی

تیم ملی ۱۶ خرداد به مکزیک اعزام می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان روز ۱۶ ماه جاری عازم مکزیک خواهد شد و اردو‌های آماده‌سازی خود را در این کشور برگزار می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی شبکه خبری تحلیلی «تیتر۱»، احمد دنیامالی درباره روند آماده‌سازی تیم ملی فوتبال گفت: با هماهنگی فدراسیون فوتبال، وزارت امور خارجه و نمایندگی‌های دیپلماتیک، کمپ بسیار مجهز و استانداردی در مکزیک برای تیم ملی تدارک دیده شده است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، تیم ملی فوتبال کشورمان روز ۱۶ ماه جاری عازم مکزیک خواهد شد و اردو‌های آماده‌سازی خود را در این کشور برگزار می‌کند.

دنیامالی در خاتمه ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال با بهره‌گیری از این امکانات، در رقابت‌های پیش‌رو عملکرد خوبی داشته باشد.

انتهای خبر/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا