۲۲ بهمن، تجلی وحدت ملی و یأس دشمن
شهروندان شهر هشتگرد با تأکید بر اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن، این روز را نماد وحدت ملی و یأس دشمنان ملت ایران دانستند.

به گزارش اختصاصی خبرنگار گروه چندرسانه شبکه خبری تحلیلی «تیتر۱»؛ شهر هشتگرد همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، آماده ثبت صحنهای دیگر از حماسه حضور مردمی است؛ حضوری که ریشه در ایمان، آگاهی و غیرت ملی دارد و هر ساله معادلات بدخواهان این سرزمین را برهم میزند.
شهروندان هشتگرد ۲۲ بهمن را روز فریاد وحدت و همبستگی ملت ایران عنوان کرده و تأکید کردند که این راهپیمایی جلوهای از اراده خللناپذیر مردمی است که با وجود همه فشارها، پای آرمانهای استقلال، عزت و پیشرفت کشور ایستادهاند.
حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام روشنی از اقتدار ملی و هوشیاری ملت ایران به دشمنان مخابره میکند؛ پیامی که نشان میدهد انقلاب اسلامی زنده است و ملت ایران در بزنگاههای تاریخی، همواره با وحدت و صلابت در صحنه حاضر میشود.
۲۲ بهمن در نگاه شهروندان هشتگرد را در فیلم زیر مشاهده خواهید کرد که نه یک مناسبت تقویمی، بلکه روز تجدید عهد با آینده ایران، روز امید ملت و روز یأس دشمنان است.
حدیثه کاکایی _ تیتر یک
انتهای خبر/



