اجتماعی
موضوعات داغ

تحقق وعده عمرانی مدیریت شهری محمدشهر

پروژه استراتژیک مجموعه ورزشی شهید مصطفی بیات در کوی بهار، پس از طی مراحل فشرده عملیاتی و نظارت مستمر میدانی، اکنون در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است تا سرانه ورزشی «شهر مهربانی» را به شکلی ملموس ارتقا دهد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی شبکه خبری تحلیلی «تیتر۱»؛ پروژه احداث زمین چمن و مجموعه ورزشی شهید مصطفی بیات که در منطقه کوی بهار (جنب ایستگاه CNG) واقع شده، به مراحل نهایی خود رسیده و آماده افتتاح است. این پروژه یکی از چهار محور اصلی طرح «تعیین تکلیف پروژه‌های اولویت‌دار» بود که از دی‌ماه سال گذشته با جدیت در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

روند تکمیل این مجموعه با تأکید ویژه بر کیفیت فنی، تحت نظارت مستقیم مهرداد حسن‌زاده، شهردار محمدشهر و بازبینی‌های مکرر اعضای کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر دنبال شد.

پس از اولتیماتوم اسفندماه مدیریت شهری به عوامل عمرانی و رفع موانع اجرایی، اکنون این پروژه با عبور از مراحل نهایی تجهیز، در لیست آماده‌به‌افتتاح‌های اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵ قرار گرفته است.

نامگذاری این مرکز ورزشی به نام شهید والامقام «مصطفی بیات»، گامی در راستای ادای دین به قهرمانان وطن و انتقال فرهنگ ایثار به نسل جوان ورزشکار است. با بهره‌برداری از این ورزشگاه، علاوه بر بهبود عدالت در توزیع زیرساخت‌های رفاهی، فضایی استاندارد و مدرن برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان محمدشهر فراهم خواهد شد.

گزارش‌های تصویری حاکی از آن است که با اتمام آخرین مراحل محوطه‌سازی، شمارش معکوس برای سوت آغاز فعالیت‌های ورزشی در این مجموعه به صدا درآمده است.

مهدیه ایمانی _ تیتر یک

انتهای خبر/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا